Potisk textilu

Reklamní i jiný potisk

Reklamní textil je skvělá příležitost k propagaci. Pokud rozdáte kvalitní a vkusně potištěná trička, lidé je budou rádi nosit a dělat vám reklamu v místech, kam byste se třeba sami nedostali. Je důležité volit kvalitní textil, který nezprůhledí po druhém vyprání a nebude vám dělat ostudu. Rádi vám poradíme s výběrem od ověřených dodavatelů, nebo nám můžete přinést vlastní textil.
Potisk textilu nikdy není jen o reklamě. Fotbalový tým potřebuje potisknout dresy jmény a čísly hráčů, dobrovolníci na koncertě musí být viditelně označeni, nebo třeba parta na výletě spolu chce ladit.

Co je lepší výšivka nebo potisk?

Výšivka i potisk nabízí samozřejmě klady i zápory.  Podle odborníků je vhodnější si na tričko nechat udělat potisk. Velká výšivka nevypadá tak dobře, navíc bude i nepříjemná na nošení. Pokud máte zájem pouze o nenápadné logo vaší firmy, je vhodnější volit dražší a těžší reklamní textil – polokošile, mikiny, vesty či bundy splňují pro výšivku vše potřebné.  Výšivka má ještě jednu výhodu, umístíte ji tam, kde potisk nevynikne nebo se nedá dát.  Praxe ukazuje, že pro masovější použití je ideálnější potisk. Výšivku využívejte tam, kde se potisk nedá umístit –  okraje u zipů, límce, lze použít ty materiály, na něž tisk nelze použít jako je froté, plyš nebo semiš.

Chcete tričko?

Zavolejte nám!